İade ve Değişim
Hakkında Sık Sorular
İademi nasıl
yapacağım?
Ürünlerinizin paketi açılmamış olması koşuluyla, teslim
tarihinden itibaren 14 gün içinde imzalı faturası ile birlikte iade
edebilirsiniz.
Siparişinizde hasar ya da kusur tespit ettiğinizde iade
& değişim talebinde bulunabilirsiniz.
Ürünlerinin ambalajının açılmamış, herhangi bir bozulma,
kırılma, tahribat olmamış ve kullanılmamış olması iadenizin kabulü için
şarttır. Aksi halde ürün iadesi alınamaz ve değişim yapılamaz.
İade süreci nasıl
işliyor?
Ürünün hasarlı (kargo tarafından verilen tutanak formu
istenecektir) ve kusurlu olması durumunda
İade etmek istediğiniz ürünü imzalı faturası ile birlikte,
fatura üzerinde nedenini belirterek Giyimkent Sitesi Ticaret Cad. Oruçreis Mah.
No:99/A Esenler/İstanbul adresine göndermeniz halinde işleme alınacaktır.
Ürün faturasının üzerine iade nedeninizi belirtmeli ve
fatura iade etmek istediğiniz ürün ile birlikte göndereceğiniz paketin içine
konulmalıdır.
Ürününüzü iade etmeden önce, info@wefood.com.tr adresine
ürün fatura numarası ve sipariş numaranızı içeren bir e-posta atmanız
gerekmektedir.
Almış olduğunuz ürünleri, anlaşmalı olduğumuz kargo firması Yurtiçi
Kargo ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Yurtiçi Kargo dışındaki kargo
firmaları ile gönderilen iadelerin kargo ücreti müşterimize aittir.
İadeniz öncelikle operasyon temsilcisi tarafından
incelenecek, yukarı da belirtilen şartlara uygun olup olmadığı belirlenecektir.
İade prosedürüne uygun olan ürünlerin iadesi onaylanır ve
ürün ücreti 5 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılır. Bu 5 iş günü süre iade
ettiğiniz ürünü teslim alması ile başlayacaktır.
Ürün faturası kurumsal firma adına düzenlenmiş ise iade
işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, ürün birim fiyatı + KDV şeklinde
kesilmiş “iade faturası” ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. İade faturası
gönderilmediği takdirde iade işlemi tamamlanamayacaktır.
Ürünümü nasıl
değiştirebilirim?
Ürün değişimi işlemi sadece ürünün hasarlı olması durumunda
(kargo tarafından verilen tutanak formu istenecektir) ve kusurlu olması
durumunda birebir aynı ürünle yapılabilmektedir. Farklı bir ürünle değişim
işlemi yapılmamaktadır.
Sipariş edilen ürünün aynı fiyat ve kategoride olsa dahi
başka bir ürünle değişimi kabul edilmemektedir.
Müşteri tarafından birebir ürün değişimi kabul edilmediği
durumlarda, iade işlemi gerçekleştirilir.
Ürün değişim işlemi ürün, tarafından teslim alındıktan ve gerekli
değerlendirmeler yapıldıktan sonra 7 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır.
Değişim gönderileriniz firmamızın anlaşmalı olduğu Yurtiçi
Kargo ile müşteri tarafından ödemeli olarak yapılacaktır.
İade hangi durumlarda
kabul edilemez?
· Teslim tarihinden
itibaren 14 gün geçmişse,
· Ürün
hediyesinin ürünle birlikte iade edilmemesi (hediye ürün promosyonları),
· Herhangi bir
nedenle ambalajı açılmış ve kullanılmış ürün gönderimi (sağlıklı yaşam araçları
kategorisinden yer alan kaliteli hava, kaliteli su, destek ürünleri, egzersiz
aletleri ürünleri hariç),
Hasarlı sipariş
teslimatlarında ne yapmalıyım?
Kargo şirketi tarafından teslim edilmek istenen paket/koli;
yırtık, ezilmiş, açılmış veya ıslak ise teslim almayınız.
Kargo formunu imzalamadan, kargo görevlisinden “kargo hasar
tutanağı” talep ediniz.
müşteri hizmetlerini
arayarak (0 212 999 5880) ya da info@wefood.com.tr adresine yazılı bildirerek
durumdan haberdar ediniz.
Tutanak tutulmadan teslim alınan, hasarlı ve eksik
bildirimleri firmamız tarafından değerlendirilmemektedir.