İade ve Değişim Hakkında Sık Sorular

İademi nasıl yapacağım?

Ürünlerinizin paketi açılmamış olması koşuluyla, teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde imzalı faturası ile birlikte iade edebilirsiniz.

Siparişinizde hasar ya da kusur tespit ettiğinizde iade & değişim talebinde bulunabilirsiniz.

Ürünlerinin ambalajının açılmamış, herhangi bir bozulma, kırılma, tahribat olmamış ve kullanılmamış olması iadenizin kabulü için şarttır. Aksi halde ürün iadesi alınamaz ve değişim yapılamaz.

 

İade süreci nasıl işliyor?

Ürünün hasarlı (kargo tarafından verilen tutanak formu istenecektir) ve kusurlu olması durumunda

İade etmek istediğiniz ürünü imzalı faturası ile birlikte, fatura üzerinde nedenini belirterek Giyimkent Sitesi Ticaret Cad. Oruçreis Mah. No:99/A Esenler/İstanbul adresine göndermeniz halinde işleme alınacaktır.

Ürün faturasının üzerine iade nedeninizi belirtmeli ve fatura iade etmek istediğiniz ürün ile birlikte göndereceğiniz paketin içine konulmalıdır.

Ürününüzü iade etmeden önce, info@wefood.com.tr adresine ürün fatura numarası ve sipariş numaranızı içeren bir e-posta atmanız gerekmektedir.

Almış olduğunuz ürünleri, anlaşmalı olduğumuz kargo firması Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Yurtiçi Kargo dışındaki kargo firmaları ile gönderilen iadelerin kargo ücreti müşterimize aittir.

 

İadeniz öncelikle operasyon temsilcisi tarafından incelenecek, yukarı da belirtilen şartlara uygun olup olmadığı belirlenecektir.

İade prosedürüne uygun olan ürünlerin iadesi onaylanır ve ürün ücreti 5 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılır. Bu 5 iş günü süre iade ettiğiniz ürünü teslim alması ile başlayacaktır.

 

Ürün faturası kurumsal firma adına düzenlenmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, ürün birim fiyatı + KDV şeklinde kesilmiş “iade faturası” ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. İade faturası gönderilmediği takdirde iade işlemi tamamlanamayacaktır.

 

Ürünümü nasıl değiştirebilirim?

Ürün değişimi işlemi sadece ürünün hasarlı olması durumunda (kargo tarafından verilen tutanak formu istenecektir) ve kusurlu olması durumunda birebir aynı ürünle yapılabilmektedir. Farklı bir ürünle değişim işlemi yapılmamaktadır.

Sipariş edilen ürünün aynı fiyat ve kategoride olsa dahi başka bir ürünle değişimi kabul edilmemektedir.

 

Müşteri tarafından birebir ürün değişimi kabul edilmediği durumlarda, iade işlemi gerçekleştirilir.

Ürün değişim işlemi ürün,  tarafından teslim alındıktan ve gerekli değerlendirmeler yapıldıktan sonra 7 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır.

Değişim gönderileriniz firmamızın anlaşmalı olduğu Yurtiçi Kargo ile müşteri tarafından ödemeli olarak yapılacaktır.

 

İade hangi durumlarda kabul edilemez?

·         Teslim tarihinden itibaren 14 gün geçmişse,

·         Ürün hediyesinin ürünle birlikte iade edilmemesi (hediye ürün promosyonları),

·         Herhangi bir nedenle ambalajı açılmış ve kullanılmış ürün gönderimi (sağlıklı yaşam araçları kategorisinden yer alan kaliteli hava, kaliteli su, destek ürünleri, egzersiz aletleri ürünleri hariç),

 

Hasarlı sipariş teslimatlarında ne yapmalıyım? 

Kargo şirketi tarafından teslim edilmek istenen paket/koli; yırtık, ezilmiş, açılmış veya ıslak ise teslim almayınız.

Kargo formunu imzalamadan, kargo görevlisinden “kargo hasar tutanağı” talep ediniz.

 müşteri hizmetlerini arayarak (0 212 999 5880) ya da info@wefood.com.tr adresine yazılı bildirerek durumdan haberdar ediniz.

Tutanak tutulmadan teslim alınan, hasarlı ve eksik bildirimleri firmamız tarafından değerlendirilmemektedir.